loading...
دانلود بازی
صادق بازدید : 27 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

Megaman Unlimited دانلود بازی مگامن Megaman Unlimited

MegaMan Unlimited یک بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز است که توسط شرکت Philippe Poulin کمی تغییر و ویرایش یافته و دوباره در سال 2013 عرضه شد تا خاطره گذشته بسیاری از گیمر ها را بار دیگر زنده کند. زیرا بازی Megaman Unlimited در زمان خود یکی از مشهور ترین و بهترین بازی های میکرو بوده است و بعدا با انیمیشن زیبای خود توانست شهرتی بسیار بیشتر بدست آورد. داستان مگامن مربوط به زمانی است که یک دانشمند بزرگ سعی می کند برای راحتی کار مردم و حفاظت از جان آن ها روبات هایی هوشمند و مهربان درست کند و به همین دلیل به ساخت مگامن و روبات های بیشتری می پردازد. در همین جریان روباتی توسط یک دانشمند بدجنس دزدیده شده و با تغییراتی که در آن داده می شود تبدیل به یکی از ربات های شرور می گردد.

این ربات مدلی برای ساخت ربات های شرور دیگر می شود و اینجاست که نبرد مگامن با این ربات ها آغاز می شود و شما وظیفه دارید تا این ربات ها را تک تک نابود کنید و سلاح های هر یک از آن ها را برای خود بدست آورید تا بتوانید در بازی MegaMan Unlimited با برخورد با سایر ربات ها راحت تر باشید. ممکن است رباتی را که نابود کرده اید قوی تر از ربات فعلی بوده و سلاح بدست آمده به خوبی روی آن کار کند. از گرافیک بازی انتظار خاصی نداشته باشید، چون این بازی مربوط به میکرو بوده و دارای گرافیک بسیار پایین است پس اگر دنبال بازی کم حجم با گرافیک بالا هستید بهتر است این بازی را بیخیال شوید! تعداد حریفان در بازی MegaMan Unlimited بسیار زیاد و متنوع است و بعد از نابودی تعداد زیادی از این ربات های بد جنس باید به نبرد با همین دانشمند بروید که دارای لوازم بسیار پیشرفته برای نبرد با شما هستند. در این نبرد ها اگر زرنگ نباشید و از تمامی سلاح هایی که در اختیار دارید به خوبی استفاده نکنید مطمئنا شکست خواهید خورد. همچنین در سر راه شما بسته ها و آیتم هایی وجود دارد که می تواند میزان توانایی شما در استفاده از سلاح های دشمنان را افزایش داده و همچنین بر میزان سلامتی خود در طول بازی بیافزایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

صادق بازدید : 0 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

 

Tiny Thief دانلود بازی دزد کوچک Tiny Thief

Tiny Thief یا دزد کوچک یک بازی هیجان انگیز و جالب است که در آن باید به عنوان یک دزد کوچک عمل کنید و در جهانی که هیچ عدالتی در کار نیست و همیشه ضعیفان محکوم به فنا هستند و هیچ حقی در سرزمین خود ندارد. در این بازی باید به دزدی از ثروتمندان و عالی درجه های سرزمین پرداخته و اینگونه به مبارزه با این تبعیض طبقاتی بپردازید. . دزد کوچک بازی Tiny Thief بسیار باهوش و زیرک است و با نقشه هایی از پیش تعیین شده به راحتی دشمنان را گول زده وبا آزادی کامل به کار خود می پردازد که البته باید همیشه حواستان به سایر قسمت ها باشد زیرا ممکن است ناگهان نیروهای دیگری وارد شوند که اگر آماده نباشید و سرعت و دقت کافی نیز نداشته باشید ممکن است به دست دشمن بیفتید.

زمانی که بازی Tiny Thief در آن اتفاق می افتد به قرون وسطی مربوط است که در کل شامل بیش از 6 مرحله مهیج است که در آن با نیروهای بسیار قدرتمند و ترسناکی مانند شوالیه و دزدان دریایی روبرو می شوید که البته در بعضی مراحل نیست ربات های بسیار بزرگ و سرسختی نیز قرار دارند که فرار یا نابود کردن هر یک از آن ها کاری بسیار سخت و وقت گیر است.البته تعدادی از مراحل موجود در بازی فکری بوده که باید با استفاده از ذهن خود و هشیاری بسیار بالا آن ها را حل کنید و این موضوع را نیز بدانید که ممکن است با معماهای سخت تری در مراحل بالاتر روبرو شوید که به آسانی مراحل اولیه حل نمی شوند و زمان بیشتری برای حل آن لازم است.بازی Tiny Thief دارای گرافیکی مناسب و کارتونی بوده که در کنار گیم پلی عالی و روان و همچنین بخش های بسیار متنوع و هیجان انگیز می تواند ساعت ها کاربران را مشغول بازی کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

صادق بازدید : 1 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

Metal Dead دانلود بازی مرده آهنی Metal Dead

 

Metal Dead یک بازی بسیار مهیج است که در سال 2013 توسط Walk Thru Walls Studios عرضه شد و با توجه به اینکه در آن از بیش از 4 سبک مانند اکشن و کمدی قرار دارد توانسته است خود را به عنوان یک بازی کم حجم با ویژگی های بسیار متفاوت نسبت به سایر بازی ها تبدیل کند و به همین خاطر طرفداران بی شماری در سرتاسر جهان دارد. اما مشکل فقط یک چیز است و آن هم داستان تکراری بازی بوده که باز هم در مورد زامبی ها است. در این بازی شخصی به صورت اتفاقی و در اثر خرابی که در ماشین وی رخ می دهد وارد یک مرکز تحقیقاتی و دارویی می شود و از این جاست که کابوس های او آغاز می شود و شخص با افرادی شبیه زامبی و موجوداتی عجیب دیگر روبرو می شود که باید اتمام تلاش خود را کند تا بتواند سریعتر خود را به بیرون از این مرکز برساند.

زیرا اگر در دست زامبی ها بیوفتید دیگر راهی برای فرار نیست و تبدیل به زامبی خواهید شد. بازی Metal Dead دارای 2 شخصیت است که 180 درجه با یکدیگر متفاوت هستند. اولی انسانی بسیار عاقل است که سعی می کند بهترین کار ممکن را انجام دهد و دومی شخصی بسیار دیوانه است که همه چیز را خراب کرده و با سرو صدای زیاد زامبی ها را به طر ف خود می کشد. البته این را در نظر داشته باشید که در بازی Metal Dead با تعداد17 شخصیت آشنا خواهید شد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و داستان خاص خود را دارند و باعث می شوند تا در طول بازی بسیار سرگرم و همچنین کنجکاو شوید که این شخصیت ها به چه علت در این مرکز تحقیقاتی حضور دارند. علاوه بر تمام این ها در بازی Metal Dead بیش از 10 دستاورد و جایزه وجود دارد که هر چه امتیاز شما بالاتر برود، این دستاورد ها برای شما باز خواهند شد. در این بازی سیستم کمک هم وجود دارد تا اگر در قسمتی گیر کردید و متوجه نشدید که چه کار باید انجام دهید از آن استفاده کنید و سریعتر موضوع را متوجه شوید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به این وب خوش امدید این وب بازی های کامپیوتر- موبایل و... را برای دانلود میگذارد و بازی های که میخواهید به اسم شما در وب برای دانلود گذاشته شود عضو شوید و در انجمن ارسال نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 2,899